Geledraak Forum over China, Hong Kong en Taiwan forum index www.geledraak.nl
Forums over China, Hong Kong en Taiwan

Loading search
 FAQFAQ    GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

visum L naar F

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geledraak Forum over China, Hong Kong en Taiwan forum index -> Oproepen en Algemene Vragen China
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
John90

Gast

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 10, 2010 4:50 am    Onderwerp: visum L naar F Reageer met quote

momenteel ben ik Shanghai, ben met een Lvisum binnengekomen.
kan niet mijn L naar een F omzetten in Shanghai, alleen als ik uit het land ga.
naar HK is ook mogelijk.
had in DenHaag om een F-gevraagd.
mij werd verteld met de benodigde documenten kon het, had ik helaas niet.
"wanneer u in china bent en u over de benodigde documenten in bezit heb, dan is het geen probleem"
dit was in december dat ik het aanvraagde, vreemd dat in november werd verteld dat het niet meer mogelijk was om een visum te veranderen.

ik heb nu enkele visabureaus in china gebeld, word mij verteld dat het in Shanghai niet meer mogelijk is. ze kunnen wel naar naar Beijing gaan om dit voor me te doen.

is er iemand die dit zelf heb geprobeerd, en weet hoe het in werking gaat? naar Beijing gaan om je visum te veranderen.
of andere manieren die niet zo ongelooflijk duur is (5600RMB).

alvast bedankt.
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 10, 2010 10:38 am    Onderwerp: L en F visum Reageer met quote

Hoi

Ja, helaas heb ik hier ervaring mee! Het verschilt per PSB, bij mij wilden ze het in Kaili wel doen. Maar Kaili is ook niet om de hoek van Shanghai...
Ik had toen al besloten dat ik naar Laos zou gaan en dat heb ik ook gedaan. Daar heb ik vervolgens een nieuw visum aangevraagd. Had ook nog in Beijing bij de PSB geďnformeerd, die wilden het ook niet omzetten en voor een nieuw L-visum wilden ze dat ik een bankrekening zou openen.

Succes,
Nina
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geledraak Forum over China, Hong Kong en Taiwan forum index -> Oproepen en Algemene Vragen China Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls